Bestuur Aug

HV Myra Seizoensopening op 2 september 2018

Beste (ouders van) Myra-leden en vrienden van Myra,

Zondag 2 september is het eindelijk zo ver: de officiĆ«le opening van onze nieuwe watervelden! Deze datum staat natuurlijk al lang en breed met dikke stift in jullie agenda's genoteerd. Wij zijn zeer vereerd dat Amstelveense wethouder Sport, Rob Ellermeijer de velden komt openen, samen met Nils Mulder, voorzitter HV Myra, en Henk Schmidt, voorzitter Stichting Hockeypark Myra. Dit officiĆ«le moment is voorafgaand aan de wedstrijd van Dames 1 tegen Alliance, tussen 12:00 en 12:45 uur.

Daarnaast zullen gedurende de dag diverse activiteiten plaatsvinden op ons fantastische complex. Zo verzorgen onze eigen helden en heldinnen van Dames en Heren 1 clinics en spelen zij op veld 1 allebei een oefenwedstrijd. Daarnaast is er een heuse Meet & Greet met alle spelers en kun je hun handtekeningen verzamelen. We sluiten de dag af met een wedstrijd van de toppers van onze G1 tegen Castricum, wat een hele leuke wedstrijd belooft te worden, aangezien Castricum afgelopen seizoen kampioen is geworden!

Aanmelden voor de clinics

De clinics worden tussen 10.00 en 13.00 uur gehouden. Deelname aan de clinics is gratis en alle leden en ouders van jeugdleden zijn van harte welkom om mee te doen. Om zeker te zijn van deelname vragen we je om je voor vrijdag 31 augustus aan te melden door een mailtje te sturen aan [email protected] met daarin de naam (of namen) en leeftijd van de deelnemer(s). Mocht je jezelf niet op tijd hebben kunnen aanmelden, dan ben je natuurlijk nog steeds welkom, maar dan kan het zijn dat de clinics vol zitten.

Voor degenen die zelf een balletje willen slaan op de nieuwe watervelden, dan is er gedurende dag voldoende gelegenheid om dit te doen, afhankelijk van de animo kan dit eventueel in het succesvolle Zomeravondhockey-format. Daarnaast zijn er voor de jeugd nog diverse andere activiteiten en een springkussen.

Vrijwilligers gezocht!

We hebben op de dag zelf nog wel een paar extra helpende handen nodig, denk bijvoorbeeld om het toezicht houden het springkussen en dergelijke. Kom je langs en heb je even de tijd om te helpen, al is het een paar uurtjes, laat ons dit ook even weten via [email protected].

Natuurlijk hopen we jullie allemaal te zien op 2 september om met elkaar het nieuwe seizoen met de nieuwe watervelden in te luiden!

Namens de besturen van Hockeyvereniging Myra en Stichting Hockeypark Myra