Senioren Mei

Actie voor nieuwe seniorenleden

Speel jij graag op een waterveld én bij de gezelligste vereniging van Amstelveen? Deze zomer worden op het complex van HV Myra maar liefst drie splinternieuwe watervelden gerealiseerd en we hebben nog plek voor nieuwe leden in de senioren- en veteranen categorie!

Word vóór 1 juni 2018 nieuw Myra-lid en ontvang jouw nieuwe Myra shirt helemaal gratis. Daarnaast betaal je geen inschrijfgeld (á € 50,-).Schrijf je je in als groep (minimaal 6 personen) of als compleet team? Dan ontvang bovenop al dit voordeel ook nog eens respectievelijk 2 of 4 pitchers van onze voorzitter.

Interesse? Meer informatie en hoe je je aan kunt melden vind je op hvmyra.nl/nieuweleden! Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Pien Delis, Voorzitter TC Senioren via [email protected]