Bestuur Apr

Veldvernieuwing: De volgende stap

Op de informatieavond van 6 maart jl. werden leden en andere geïnteresseerden geïnformeerd en verrast met de plannen om de komende zomer maar liefst drie gelijkwaardige watervelden van hoge kwaliteit te realiseren op ons complex. Deze plannen geven verdere vorm aan een langgekoesterde ambitie van HV Myra.  Uiteindelijk heeft de werkgroep de keuze gemaakt voor CSC Ceelen Sport om dit mooie te realiseren.

Zondag 15 april a.s. rond 14:00 uur zullen André Ceelen (directeur van CSC Ceelen Sport), de Stichting en de vereniging middels tekenen een volgende stap zetten richting watervelden.

Huidige planning is dat op 18 juni de werkzaamheden zullen aanvangen.  Na het tekenen zullen jullie meer informatie ontvangen over welke bijdrage jullie kunnen leveren om mee te helpen.
Uiteraard blijven ideeën en suggesties heel welkom.

Geïnteresseerden zijn van harte welkom om bij dit teken-moment op 15 april a.s. rond 14:00 uur aanwezig te zijn.

Namens Werkgroep Veldvernieuwing,  hopelijk tot zondag