G-Hockey Apr

Het 14e Paas-Hock-Ei-toernooi was weer een succes!

Zaterdag 31 maart was het weer zover! Ons 14e Paas-Hock-Ei-toernooi voor G-teams uit heel Nederland. Er deden dit jaar 27 teams mee. Het was weer zeer geslaagd. Fanatieke wedstrijden, leuke spelletjes en een swingende disco.

Tamar Huijboom en Marjolein Selier zijn heel druk bezig geweest met de voorbereidingen en zij werden geholpen door een groot aantal vrijwilligers.

Coop-van-der-Hooplaan-, bedankt voor de sponsoring. Het Paas-Hock-Ei-toernooi was zeer geslaagd en de lunch heeft goed gesmaakt!

Kijk  hier  het  mooie vrolijke  filmpje van ons geweldige Paas-Hock-Ei-toernooi van  zaterdag 31 maart.

Stephan Danser, bedankt!!!