Algemeen Maa

Word vrijwilliger tijdens Koningsnacht/-dag, dodenherdenking en/of Bevrijdingsdag

Wil jij helpen bij een van de leukste en belangrijkste dagen van het jaar? Amstelveen Oranje heeft je nodig!

Onder begeleiding van een van onze professionals kun jij je steentje bijdragen en de volgende belangrijke jaarlijkse gebeurtenissen van dichtbij meemaken.
  • Koningsnacht 26 april – Vuurwerkshow (6 vrijwilligers)
  • Koningsdag 27 april – rit met een bus door de wijken (2 vrijwilligers)
  • Herdenking 4 mei – de officiële dodenherdenking (4 tot 6 vrijwilligers)
  • Bevrijdingsdag 5 mei – een bescheiden Bevrijdingsdag bijeenkomst (4 tot 10 vrijwilligers)
De werkzaamheden zijn verschillend:
  • Op- en afbouw van kraampjes
  • Ophangen decoratiemateriaal
  • Uitdelen van folders, drankjes, enz.
  • Helpen met op- en afbouwen kleine materialen
Voor alle Myra vrijwilligers hebben we na afloop een bevrijdingsvuur-speldje en een vergoeding! Eten en drinken tijdens de werkzaamheden wordt natuurlijk ook door ons verzorgd.

Geef je op Bij Roland Vos via [email protected]