Bestuur Feb

Wat betekent de samenwerking met ClubCollect voor leden van HV Myra?

Volgende week gaat de samenwerking echt beginnen tussen ClubCollect en HV Myra. Dat betekent dat een aantal zaken verandert op het gebied van de contributie-inning. Leden die nog contributie verschuldigd zijn over het seizoen 2017-2018, ontvangen voor eind januari een betaalverzoek via e-mail, sms en/of post. Hierin staat een link waarmee je op jouw persoonlijke betaalpagina komt. Op deze pagina moet je een betaalkeuze maken: je kunt kiezen tussen betalen in termijnen en de gehele resterende contributie in één keer betalen. Daarnaast ontvangen de leden deze maand ook een betaalverzoek voor de contributie van het zaalhockey.

Als je de resterende contributie in één keer betaalt, dan heb je de keuze tussen een betaling via iDEAL en via automatische incasso. Bij de keuze om in termijnen te betalen gaan de betalingen altijd via automatische incasso en wordt een kleine administratieve bijdrage van €0,50 per termijn in rekening gebracht. De contributie van het zaalhockeyseizoen wordt gefactureerd in februari en dient in één keer te worden voldaan.

Voorafgaand aan iedere afschrijving krijg je een aankondiging zodat je altijd netjes op de hoogte bent en ervoor kunt zorgen dat er voldoende saldo op je rekening staat. Mocht een incasso-opdracht worden gestorneerd, dan brengt ClubCollect €3,50 in rekening.

Wij zijn erg blij met deze stap. Het innings-proces wordt, voor zowel de vereniging als de leden, een stuk eenvoudiger en overzichtelijker. Voor meer informatie kunnen jullie terecht op de website van ClubCollect. Als jullie hier vragen over hebben, kunnen jullie de contributieheffing altijd even benaderen. Dat kan per email naar [email protected]. Ook als er tijdens het werken met ClubCollect vragen zijn, staat zowel de vereniging als ClubCollect hier vanzelfsprekend altijd voor open.