Junioren Sep

Winnaars prijsvraag Myra Hockeyplaatjesboek

Nieuws afbeelding Het lijkt alweer even geleden dat we de Grande Finale van het oh-zo razend populaire Myra Hockeyplaatjesboek hadden in de vorm van twee ruilmiddagen afgelopen seizoen. Tijdens die ruildagen was er echter nóg een leuke actie die we nog moeten afronden. Er was namelijk een prijsvraag waar alle aanwezige kinderen aan mee mochten doen. De vraag luidde: hoeveel hockeyplaatjes zijn er in totaal voor het boek gedrukt?

Het juiste antwoord is een daverende 1.300.700 plaatjes, jawel één komma drie miljoen is dat! Het is bijna niet voor te stellen hoeveel dat er wel niet zijn, maar deze drie geluksvogels zaten hier het dichtste bij. Zij hebben daarmee een trainingspak van Club Colors gewonnen:
  • Mats de Greef (JD3)
  • Jesse Baars (M8E1)
  • Kyra van Haeften (Mini Benjamins 12)
De winnaars kunnen contact opnemen met Ton Schepen van de Sponsorcommissie (via 06-22604810) om hun prijs te claimen.

Van harte gefeliciteerd!