Bestuur Jun

Agenda Buitengewone ALV 21 juni

Geachte Myra-leden,

Op woensdag 21 juni a.s. om 20:00 uur vindt in het clubhuis van HV Myra een Bijzondere Algemene Ledenvergadering plaats. U bent hiervoor van harte uitgenodigd.

Bijgevoegd vindt u de agenda. De notulen van de vorige ALV zijn te downloaden via de website. U dient hiervoor eerst in te loggen, vervolgens kunt u de documenten vinden onder Club - Documenten - ALV2016. De financiĆ«le stukken kunnen opgevraagd worden bij de penningmeester via [email protected].

Wij hopen u allen te kunnen verwelkomen tijdens de komende BALV. Mocht u verhinderd zijn, dan kunt u gebruik maken van de bijgevoegde volmacht. Ieder lid kan maximaal twee machtigingen meenemen van andere Myra-leden die verhinderd zijn.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van HV Myra