Junioren Mei

Daar is hij dan, het Grote Myra Hockeyplaatjesboek!

Nieuws afbeelding Eindelijk is het dan zover! Na heel veel uren zwoegen en zweten van de fotografen en vrijwilligers, de medewerking en flexibiliteit van alle teambegeleiders, trainers, coaches, ouders, extra helpende handen en natuurlijk alle kinderen die op tijd klaar stonden om op de foto te gaan, zijn we klaar om het Grote Myra Hockeyplaatjesboek aan jullie te presenteren!

En dat doen wij komende zaterdag 27 mei om 09:30 uur in het clubhuis van HV Myra. Dan worden de eerste exemplaren uitgereikt, waarna het contract met onze nieuwe sponsor Coop wordt getekend. Een heuglijk moment!

Kom jij ook jouw eigen exemplaar van het plaatjesboek halen? Daarna kun je acht weken lang de plaatjes sparen van jezelf, je teamgenootjes en alle andere hockeyhelden van Myra. De plaatjes worden verstrekt bij de boodschappen in de filialen aan de Van der Hooplaan, de Lindelaan en de Parlevinker. Voor elke € 10,- aan boodschappen krijg je een zakje met acht plaatjes. Spaar ze allemaal!

De boeken worden gedurende de actieperiode overigens uitgedeeld bij zowel Myra, als bij de drie deelnemende Coop filialen, dus mocht je zaterdag niet kunnen, dan heb je nog voldoende mogelijkheden om een exemplaar te bemachtigen en te gaan vullen.

Veel spaarplezier allemaal!