Senioren Okt

HV Myra lanceert flexhockey: De ideale oplossing voor drukbezette hockeyers

Nieuws afbeelding Goed nieuws voor hockeyliefhebbers met een drukke agenda! HV Myra introduceert een nieuw en flexibel concept: flexhockey. Dit initiatief maakt het mogelijk om zonder vast lidmaatschap regelmatig een wedstrijd mee te spelen, precies wanneer het jou uitkomt. Of je nu een volle werkweek hebt, studeert of andere verplichtingen hebt, met flexhockey kun je toch blijven genieten van het spel op jouw voorwaarden.

Wat is flexhockey?
Het concept is simpel en toegankelijk: voor €12,50 kun je als flexhockeyer invallen tijdens een wedstrijd. Wil je vaker spelen en voordeliger uit zijn? Kies dan voor de flexhockey-rittenkaart. Voor €50 krijg je een rittenkaart die recht geeft op vijf wedstrijden. Je hebt dan de vrijheid om gedurende het seizoen flexibel wedstrijden in te plannen en verzekerd mee te doen, zonder je vast te leggen op wekelijkse trainingen of een volledig competitieseizoen.

Voor wie is flexhockey geschikt?
Flexhockey is ideaal voor iedereen die niet altijd beschikbaar is om wekelijks te spelen, maar toch de sport wil blijven beoefenen. Denk bijvoorbeeld aan:
- Drukke professionals met onregelmatige werktijden
- Studenten met een wisselend rooster
- Ouders met jonge kinderen die niet elk weekend vrij hebben
- Oud-spelers die af en toe nog een balletje willen slaan, maar geen vast lidmaatschap willen
Ook voor recreatieve hockeyers die op zoek zijn naar een laagdrempelige manier om af en toe deel te nemen aan een wedstrijd, is dit de perfecte oplossing.

Hoe werkt het?
Als flexhockeyer meld je je eenvoudig aan via de website www.flexhockey.nl. Zoek in de activiteiten naar HV Myra en kies om eenmalig in te vallen of een rittenkaart kopen. Zo bepaal je zelf hoe vaak en wanneer je mee wilt doen.

Flexibel en verbonden
Met flexhockey blijf je niet alleen actief, maar blijf je ook verbonden met de club en je (oud)-teamgenoten, zonder de verplichtingen van een regulier lidmaatschap. Daarnaast is het een goede manier om je fitheid en hockeyskills op peil te houden, of om simpelweg van de gezelligheid van het hockeyveld te genieten.

Dus, heb je zin om weer eens te hockeyen? Meld je nu aan voor flexhockey bij HV Myra en ontdek hoe gemakkelijk en flexibel het kan zijn om te blijven spelen!

Meer informatie en inschrijven kan via https://flexhockey.nl/

Hoofdsponsors