Grote Clubactie Sep

Zaterdag 21 september: start van de Grote Clubactie

Nieuws afbeelding Op zaterdag 21 september gaat de Grote Clubactie weer van start, en natuurlijk doet HV Myra mee! Dit jaar willen we, in ons 70e jubileumjaar, maar liefst € 7.000 ophalen. Met de opbrengst willen we onder andere mini-trainingsdoeltjes aanschaffen, zodat de trainingen voor al onze spelers nóg leuker worden!

Verkoopkaart met keycord.
Als het goed is hebben jullie allemaal de verkoopkaart en keycord van je teambegeleider gekregen en de ouders de begeleidende brief.
De koper koopt online loten door jouw persoonlijke QR-code op de verkoopkaart te scannen. Als je langs de deuren gaat verkopen, hoef je dus alleen je code te laten scannen. Met deze QR code verkoop je loten aan familie, vrienden en buren en kan makkelijk gedeeld worden via WhatsApp en Social Media.
Via dit filmpje wordt het uitgelegd.

Heb je nog geen kaart ontvangen? Stuur dan een mail naar Corrie van der Toorn via [email protected] .

Zo log je in op je eigen online verkooppagina:
1.  Scan je persoonlijke QR-code op de voorkant van je boekje
2. Klik op ‘Mijn stand’ (rechtsboven op je online verkooppagina)
3. Vul je inlogcode in (deze staat op de QR-code sticker op je boekje)

Steun onze jongste jeugd!
Onze jongste jeugd is er al helemaal klaar voor! Zij hebben hun verkoopkaarten met persoonlijke QR-codes ontvangen en staan te trappelen om zoveel mogelijk loten te verkopen. Je kunt ze tegenkomen langs het veld, in het clubhuis of misschien zelfs aan je deur. Dus als je een van onze enthousiaste jeugdspelers ziet, twijfel niet en koop loten! Even scannen, lot kopen, en je steunt meteen de club!

Wat levert jouw bijdrage op?
Van elk verkocht lot gaat € 2,40 rechtstreeks naar Myra, daarmee hebben we de afgelopen jaren al mooie dingen kunnen aanschaffen voor de jeugd en ons clubhuis kunnen verduurzamen. Naast dat je de club steunt, maak je ook nog eens kans op fantastische prijzen! (bekijk hier het prijzenpakket – waaronder 2x 100.000 euro!)
Koop een lot en maak het verschil!

Wil jij ook een steentje bijdragen aan het succes van onze club? Koop dan loten bij de jeugdspelers en help ons dit fantastische jubileumjaar met een prachtige opbrengst.

Jouw inzet is goud waard!
#wijzijnmyra70#

Hoofdsponsors