Evenementen Junioren Maa

Open dag Myra op 20 en 24 maart

Nieuws afbeelding Ontdek de Magie van Hockey bij HV Myra!

Op woensdag 20 maart 2024 om 15.00 uur nodigt hockeyvereniging Myra jou en je kleine supersterren uit voor een onvergetelijke Open Dag!  Laat je verrassen door een middag vol speels plezier en maak op een unieke manier kennis met onze bruisende vereniging en het fascinerende hockeyspel.

Wat staat er op het programma?
•    Spring op opblaastoestellen
•    Speel coole hockeyvarianten zoals bowling, jeu de boules en minigolf
•    Ga de uitdaging aan met unihockey en knotshockey partijtjes!

Speciaal ontworpen voor kids van 6 tot 9 jaar, waarbij groepen zorgvuldig worden samengesteld op basis van leeftijd. Geen zorgen over uitrusting – Myra voorziet in sticks, en je hoeft zelfs geen scheenbeschermers en bitje te dragen!

En na al dat sportieve plezier wacht een heerlijke snack en verfrissende limonade op jullie.

Klik hier om je aan te melden voor woensdag  20 maart

Voor de allerkleinsten organiseren we op zondag 24 maart een Open Ochtend!
Funkey's en mini-Benjamins (4-6 jaar) trainen trouw op zondagochtend (10:00-11:00 uur) met leuke hockey gerelateerde spelletjes. Clubmateriaal is beschikbaar op deze speciale ochtend.

Om jullie de beste ervaring te bieden, vragen we iedereen om zich aan te melden via het formulier op onze website en social mediakanalen.  Mis dit avontuur niet en beleef samen met HV Myra de passie voor hockey!

Klik hier om je aan te melden voor zondag 24 maart

Tot snel op het veld!