Dames 1 Apr

Overbos D1 - Myra D1 10/4

Nieuws afbeelding Lieve fans,

Afgelopen zondag mochten wij weer een lekker potje spelen tegen Overbos Dames 1 in Beverwijk. Het zonnetje scheen heerlijk en na een nogal wat lange wandeltocht naar het veld, barstte de strijd om 12:45 uur los. We begonnen niet zo scherp aan de wedstrijd en dit was ook te merken aan de stand. In het eerste kwart kwamen we op 1-0 achterstand door een counter van Overbos. Gelukkig wisten wij ons te herpakken en maakten we snel de 1-1 door een harde voorzet van Lise naar Juliette, die vervolgens goed haar rust wist te behouden om de bal in het goal te pushen. We gingen gelukkig met een voorsprong de rust in want vlak voor rust wisten we nog een strafcorner te behalen. Deze werd mooi ingetipt na wederom een harde slag van Lise en een inglijdende Juliette.

We kwamen erg fel de rust uit en we waren dan ook zeker van plan om ons te gaan belonen. De uitgespeelde 3-1 werd gescoord door Paulien na een goede getrainde assist van Ellis. Zelfs onze verdedigster Eline zag een kans om te scoren na al haar sterke acties langs de lijn. Uiteindelijk rolde de bal naar Lise aan de zijkant van de cirkel en wist zij met een mooie uithaal het goal te bereiken, 4-1! Naast dat het scoren vandaag goed ging stond onze druk ook weer sterk zoals vanouds. Hierdoor konden we goede aanvallen opzetten na het veroveren van de bal. Via de linkerkant zette Indy de aanval op. Vervolgens speelde zij een 2 tegen 1 met Lise en kon Indy ook haar goaltje meepakken waardoor de 5 op het bord stond.
Het 4e kwart probeerde we nog een doelpuntje mee te pakken maar de stand op het scorebord bleef onveranderd. We hebben erg genoten van de wedstrijd en van het publiek.

Aankomende zondag hebben wij een weekje rust vanwege Pasen, maar we zien jullie graag zondag 24 april om 12:45 uur op Myra. Dan spelen wij namelijk een hele belangrijke wedstrijd tegen de nummer 3 Naarden!

Tot dan!!!

Liefs,