Hockeyschool Jun

Frans Tordoir nieuw hoofd Myra hockeyschool

Frans Tordoir wordt met ingang van het komende seizoen het nieuwe hoofd voor de Myra hockeyschool voor onze jeugd. Frans is een zeer ervaren trainer en opleider en heeft zelf in het verleden ook nog op hoog nivo gehockeyed. Zijn trainerscarrière heeft hem onder andere langs hoofd- en overgangsklasse teams geleid. Als opleider heeft Frans niet alleen technisch directeur posities en hockeyschoolrollen ingevuld bij verenigingen als Schaerwijde, Xenios, en afgelopen seizoen nog bij IJsseloever maar hij is ook nog 20 jaar actief geweest voor de KNHB Midden Nederland in de commissie opleidingen en als coördinator tophockey jeugd.

Het mag duidelijk zijn dat we erg blij zijn dat we met Frans Tordoir zoveel kennis en know how aan de Myra hockeyschool kunnen toevoegen. We zijn er dan ook van overtuigd dat hij in staat zal zijn om samen met de staf en de trainers uitvoering te gaan geven aan het Myra clubplan voor jeugd. In dit plan staat beschreven hoe we door een goede structuur in de opleiding en een gestructureerde begeleiding van onze jeugdtrainers en coaches het spelnivo van onze jeugd weer verder omhoog kunnen brengen. Dit zal beginnen bij de jongste jeugd en geldt zowel voor onze breedte elftallen als voor alle top teams.

TC Jeugd