Senioren Sep

Seven2Seven hockey bij HV Myra

Op vrijdag 29 september wordt het eerst Seven2Seven toernooi voor bedrijven gespeeld bij HV Myra. Behalve dat we het zeer op prijs stellen dat Myra leden reclame maken bij bedrijven in de regio, is het ook een leuke kans om zelf met collega’s mee te doen. Een mix van trimmers en bedrijven is natuurlijk ook mogelijk.

Waarom dit toernooi. Naast de reguliere competitie voor bedrijven ontstaat de behoefte om bedrijfshockey aantrekkelijker te maken waarbij, naast het sportieve deel, ook gelegenheid is voor een hapje, netwerken en amusement.

HV Myra gaat experimenteren met wedstrijden op een half veld waarbij 7 tegen 7 spelers zonder keeper spelen met aangepaste doelen en spelregels. Ook is gekozen voor een mixed opzet waarbij in het veld minimaal 2 dames moeten staan.

Met deze opzet wordt niet alleen tegemoet gekomen aan wensen vanuit de bedrijven maar kunnen ook kleinere bedrijven makkelijker een team op de been brengen.

Op 29 september zijn alle deelnemers  vanaf 17.00 uur welkom en om 18.00 uur kan genoten worden van een Aziatisch buffetje. Vanaf 19.30 beginnen de wedstrijden. Na 3-4 korte wedstrijden wordt een bittergarnituur aangeboden en verzorgt DJ Vinyl voor de muzikale omlijsting waarbij ook Gouwe Ouwe platen gedraaid zullen worden.
Kosten per team  € 150,00 excl. BTW (max. 9 deelnemers per team).

Belangstellende bedrijven kunnen zich melden via mailadres [email protected]