Sponsor Apr

Zondag 10 april: sale Gentlemen's Place in Myra cluhbuis

Beste leden,

A.s. zondag 10 april houdt onze sponsor Gentlemen’s Place van 09.30 - 17.00 uur een sale in het Myra clubhuis.

Met kortingen van 25 – 50% kun je kwalitatieve heren casual en business kleding van merken zoals Profuomo (overhemden), Greve (schoenen) en Vanguard (shirts, overhemden, polo’s, truien, jeans en colberts), Gentlemen’s Club (colberts) en 7Square (colberts en pantalons) aanschaffen.

Daarnaast wordt een viertal nieuwe hoogwaardige lente- en zomerpakken aangeboden voor prijzen van € 299 - € 499. Op deze prijzen is reeds een korting van 30% toegepast. Betalingen geschieden via PIN.

Voor een voorproefje van het aanbod check www.gentlemensplace.com