G-Hockey Maa

Verslag Paas-Hock-Ei-toernooi 2016

Op zaterdag 26 maart vond op de velden van MYRA voor de 12e keer het Paas-Hock-Ei-toernooi plaats. Dit druk bezochte toernooi voor G-hockeyteams uit heel Nederland is altijd een groot succes op paaszaterdag! Aan deze twaalfde editie deden 27 zestallen en achttallen mee. De teams kwamen weer uit heel Nederland.

Nieuw dit jaar was het speciale programma voor echte beginnersteams. Zij deden alleen de ochtend mee en konden zich uitleven op de speciale spelletjes van ABN AMRO / Bovelander&Bovelander en speelden een echte wedstrijd. De zestallen en achttallen speelden de hele dag door leuke, sportieve en fanatieke wedstrijden.

Een draaiorgel gaf de aankomst van de teams dit jaar een gezellig oer-Hollands tintje en tijdens de lunch werd er weer gedanst dankzij de disco onder leiding van DJ Appelmoes. Alle teams konden weer genieten van een uitgebreide lunch (met dank aan Wicky en Lidl). En ook onze eigen trouwe sponsor Mean Well kwam een kijkje nemen.

De spelletjes en wedstrijden werden begeleid door heel veel enthousiaste vrijwilligers. Ook de lunch werd klaargemaakt en uitgedeeld door geweldige mensen en de bardienst werd als altijd vrolijk ingevuld. Verder waren onze vaste EHBO'ers, cameraman en fotograaf ook weer aanwezig. Iedereen heel erg bedankt voor alle hulp en inzet!

Voor alle deelnemers was er een mooie medaille en voor de winnaars van de poules een flitsende beker. Iedereen ging tevreden naar huis. Moe, maar voldaan!

Zie hier een leuke impressie van het toernooi, gemaakt door Stephan Danser: