Familietoernooi Apr

Het 55e Myra Familietoernooi

De lente is officieel begonnen en dat betekent ook dat het Myra Familietoernooi er weer aan komt! De inschrijvingen zijn geopend en de voorbereidingen voor het 55e Myra Familietoernooi zijn alweer in volle gang. Dit jaar vindt het toernooi plaats op 15 en 16 mei. Hopelijk doen jullie (ook) dit jaar mee. We hebben de opzet van het toernooi iets aangepast, daarom de belangrijkste feitjes nog even op een rij:

Er worden meerdere wedstrijden gespeeld van 25 minuten, verdeeld over de zondag en maandag
Je schrijft je met je team in voor de fanatieke of niet-fanatieke poule
Een team moet een gemiddelde leeftijd van (ten minste) 23 jaar hebben en minimaal 50% (oud) Myra-leden of ouder van een Myra-lid bevatten
Tijdens elke wedstrijd moeten er minimaal 5 vrouwen per team in het veld staan
De kosten zijn €225 per team (t/m 18 spelers)  en elke extra speler kost €12,50
Op zondagavond is er een feest met een (NIEUWE!) band en DJ. Het feest begint dit jaar om 20.00uur en duurt tot 00.30uur. Let op, deze tijden zijn dus vervroegd!
- NIEUW! Een BBQ: op zondag is er de mogelijkheid om op de club te blijven eten met je team. Wij verzorgen een aangeklede BBQ. Mee-eten kost €7,50 p.p. en kan vooraf aangegeven worden op het inschrijfformulier. Het is ook mogelijk om op de club te douchen tussen het eten en het feest.

Heb je moeite met het bij elkaar sprokkelen van een heel team maar heb je al een gezellig clubje mensen verzameld waarmee je graag mee zou willen doen!? Laat het ons weten! Dan gaan wij kijken wat voor mogelijkheden er zijn.

Mochten er vragen zijn over het familietoernooi of de nieuwe opzet, stuur ons dan even een mailtje: [email protected]
Neem ook even een kijkje op onze Facebookpagina. Hier verschijnen regelmatig updates en/of andere informatie over het toernooi.

ZORG DAT JE ER BIJ BENT! Wij beloven weer een spetterend toernooi. En vergeet je niet op tijd in te schrijven. Het inschrijfformulier vind je in de bijlage onderaan dit bericht.

Liefs,

De Familietoernooicommissie