Vrijwilliger Maa

Nieuwe leden voor de Sponsorcommissie gezocht!

Sponsoring is onverminderd van groot belang voor HV Myra. Enerzijds om de contributie laag te houden en anderzijds om extra zaken mogelijk te maken voor onze leden.

Een aantal van de huidige leden van de sponsorcommissie heeft in de afgelopen jaren diverse mooie resultaten behaald, maar heeft tevens aangegeven graag het stokje te willen overdragen aan een nieuwe garde die vervolgens met nieuwe energie en ideeën aan de slag kan. We zijn daarom op zoek naar versterking van de Sponsorcommissie.

Het werk van de sponsorcommissie is divers van aard en we kunnen dus ook verschillende soorten mensen gebruiken: netwerkers, relatiebeheerders, maar ook mensen met nieuwe ideeën voor sponsoring of die de boer op willen gaan en partijen willen benaderen.

Kerntaken van de sponsorcommissie:

-- actief werven van nieuwe sponsoren;
-- bestaande relaties en contracten onderhouden;
-- sponsoractiviteiten afstemmen met andere betrokken partijen binnen de club;
-- opstellen van het sponsorbeleid;
-- samenstellen en aanpassen van de sponsorpakketten.

Kun jij je vinden in (één van) deze taken en wil jij op deze manier ook een steentje bijdragen aan HV Myra? Neem dan contact op met onze vrijwilligerscoördinator Naomi Haverkamp Begemann via [email protected].

Zou je graag vrijwilliger willen worden bij HV Myra, maar is de sponsorcommissie niet helemaal wat je zoekt? We zijn ook nog op zoek naar:

-- barcoördinatoren voor de dinsdag- en vrijdagavond en voor zondagochtend en zondagmiddag;
-- redactieleden voor de Communicatiecommissie;
-- zaalhockey coördinator voor de senioren (voor komend seizoen).

Neem ook hiervoor bij interesse contact op met Naomi!