Evenementen Junioren Jan

5 mei: Doe-eens-raar-met-je-haar-C-Toernooi 2016!!

Het supergave, doe-eens-raar-met-je-haar toernooi komt er weer aan. Dit jaar op 5 mei 2016. Willen jullie de hele dag lekker hockeyen, ontzettend veel lol maken, relaxt barbecueën en afsluiten met een spetterend "The Dansant" feest. Dan moet je hier echt bij zijn!

Naast al dit leuks zijn er natuurlijk vette prijzen te winnen voor het team met het wreedste, vetste, coolste, stoerste en gekste kapsels en een echte originaliteitsprijs voor het team met het meest originele, best uitgepakte en aller-gaafste thema!

Kortom dit wil je niet missen, dus geef je zo snel mogelijk op!

Hebben we jullie al een beetje enthousiast gemaakt?
We zullen de details nog even op een rijtje zetten:

Wanneer en waar? Donderdag 5 mei 2016 van 9.30 uur tot 21.00 uur op hockeyvereniging MYRA in Amstelveen.

Voor wie? Voor alle feestbeesten uit de C!!!

Thema? Het thema is geheel aan het team.  Bedenk met het team een thema en een teamnaam. Er mag flink uitgepakt worden!!! Denk aan, Flowerpower, loveboat, superhelden, cowboys en indianen etc!
Het is de bedoeling dat alle teams in een thema verschijnen op het toernooi.

Hoezo raar met je haar? Als team zorg je naast een vet outfit, er ook voor dat je de hele dag met het meest vette kapsel rondloopt!! Hoe gekker hoe beter!! Begeleiders en ouders tellen natuurlijk ook mee! Wij als toernooicommissie zullen aan het eind van de dag de prijs voor het allermooiste, wreedste, vetste, coolste, stoerste, gekste kapsel uitreiken. Be prepared!

Wie fluit er? Het is de bedoeling dat je zelf per team een scheidsrechter meeneemt. Je komt dus met je team, je coach en een scheidsrechter! (en een fluitje!)
Er wordt gehockeyd op een heel hockeyveld 11 tegen 11 inclusief keeper.
Wat valt er allemaal te beleven? We gaan overdag lekker hockeyen. Tussendoor is er een lunch om weer wat aan te sterken. Na het hockeyen, gaan we gezellig met z’n allen barbecueën! Ter afsluiting gaan we (tot ±  21:00 uur) uit ons dak tijdens het one-and-only ‘’The Dansant’’ feest. Partytime!

Wat moet dat kosten? €190,- voor  een team (wij gaan uit van 12 spelers, 1 scheidsrechter en 1 begeleider) Voor ieder extra persoon kost het €15,-
Hiervoor krijg je; een rondje frisdrank, chips en ijs voor het team, koffie/thee voor de begeleiding, lunch, een geheel verzorgde BBQ, een spetterend feest en een hele hoop leuke mensen (wij en jullie namelijk!).

Inschrijven? De inschrijving gaat per email. Mail het inschrijfformulier ingevuld en wel, naar [email protected] , o.v.v. inschrijving C-toernooi, clubnaam en team. Het inschrijfformulier vindt je op de website.
Na opsturen van het inschrijfformulier krijg je van ons een bevestiging met daarin hoe en hoeveel je moet betalen en verdere informatie.

LET ER IS BEPERKT PLAATS… VOL = VOL, DUS WEES ER SNEL

Vragen? Neem gerust contact op via de mail  [email protected]