Evenementen Senioren Jan

Sponsor/veilingdiner georganiseerd door H1 en D1

Op zaterdag 30 januari a.s. vindt er tussen 18.30 en 00.00 uur een sponsor/veilingdiner plaats in het clubhuis van HV MYRA.
Dit sponsor/veilingdiner wordt georganiseerd door Heren 1 en Dames 1. Hier willen wij u graag voor uitnodigen.

Wat kunt u op deze geweldige zaterdagavond verwachten?

Een uitgebreid vijf -gangen diner in Spaanse stijl:

- Gazpacho con guarniciĆ³n;
- Gambas ajillo;
- Almejas marinera;
- Chipirones con ali-oli;
- Toastas de jamon serrano y tomate rallado;
- Paella calamares, pollo, gambas or langostinos;
- Tortilla patatas

Verder wordt er een geweldige veiling georganiseerd met allerlei leuke producten en diensten w.o.:
- Clinics
- Samsung Smart TV
- Boottocht over de Amsterdamse grachten
- Oppasbeurten
- En nog veel meer!

En tot slot natuurlijk: Heel veel gezelligheid!

Het diner zal bereid worden door een gecertificeerde kok, die veel passie heeft voor de Spaanse keuken.
Alle dames en heren van het eerste team zullen deze kok uiteraard bijstaan in en rond de keuken om zo een fantastisch avondmaal aan u voor te schotelen. Uiteraard zullen wij u na het diner, onder begeleiding van de muzikale noten uit de boxen, begeleiden met onze ongekende danspassen.
'It takes two to Tango!', dus neem uw partner mee voor een gezellig avondje uit, aan de Sportlaan!

U kunt zich voor dit diner aanmelden via [email protected]
-- VOOR MAANDAG 25 JANUARI! --
Er is plek voor 80 tot 100 personen. Wees er dus snel bij, want er zijn al flink wat aanmeldingen binnen gekomen.
Kosten voor het all-inclusieve diner (inclusief 4 glazen wijn) bedragen 40 euro p.p.

De opbrengsten van de avond zullen de teams gebruiken om zich voor te kunnen bereiden op de 2e seizoenshelft.

Mocht u vragen hebben dan kunt u deze mailen naar [email protected]
U kunt ook contact opnemen met een van de leden uit Heren of Dames 1.
Graag zien wij u op zaterdag 30 januari vanaf 18.30 uur, op onze gezellige vereniging.

Liefs,
Myra Heren 1 & Dames 1