Clubhuismanager Jan

Onze clubhuismanager zoekt:

Ja, waarom zou je als club geld uitgeven, wanneer leden (en we hebben er een paar) je mogelijk zouden kunnen helpen....

1. Wie helpt ons aan eetkamer stoelen. We hebben op de club een aantal (6) tafels waar omheen vier stoelen moeten komen. Allemaal (24) dezelfde zou fantastisch zijn.
Wie oh wie kan ons hieraan (kosteloos/ voor weinig) aan helpen.

2. We willen aan de lange (lege) muur naar de bar een wandje maken voor dartboards. Wie kan ons helpen aan steigerhout? (Afmeting is 260 x 300 breed)

3. Als we dan toch zo brutaal bezig zijn: wie heeft een dartboard over voor op de club.

Graag contact opnemen met mij. En namens de club bij voorbaat hartstikke bedankt!

Bas Koppelman