Junioren Dec

Trainingen voor de Jeugd rond de ‘Winterstop’

We zijn al weer in de winterstop aangekomen. Nou winterstop, in de weekends in ieder geval niet want er wordt door een groot deel van de Myra jeugd al volop in de zaal getraind en de eerste wedstrijden zijn ook al weer achter de rug.

Hieronder staan in vogelvlucht de trainingsperiodes per cluster in de jeugd.

Benjamins

De trainingen starten weer op zaterdag 5 maart.

Jongste Jeugd

Alle Jongste Jeugd teams zijn inschreven voor de MidWinterCompetitie. De eerste MWC wedstrijd is op zaterdag 9 januari en de laatste op 13 februari. Dit alles natuurlijk als de weersomstandigheden het toelaten. De trainingen voor de MWC gaan dit jaar voor het eerst voor alle JJ teams in gymzalen worden gehouden. Dat betekent dat trainingstijden soms afwijken van wat iedereen gewend was maar het voordeel is dat de trainingen altijd door kunnen gaan en dat het voor de kinderen en jeugd trainers allemaal wat aangenamer is. Iedere teambegeleider heeft de trainingstijden en locatie (gymzaal) inmiddels ontvangen.

De reguliere veldtrainingen voor de voorjaarscompetitie starten weer vanaf woensdag 9 maart, en dan weer zoals gebruikelijk op woensdag en vrijdag. De eerste veld competitiewedstrijd is weer op 12 maart.

Jeugd Breedte

Alle C en D breedte elftallen, zowel jongens als meisjes, gaan vanaf dit seizoen meedoen aan de zaalhockeycompetitie.

Van de A en B elftallen gaan de MA4, MA5, MB3 en MB4 meedoen aan de MidWinterCompetitie. De eerste MWC wedstrijd is op zaterdag 9 januari en de laatste op 13 februari. Dit alles natuurlijk als de weersomstandigheden het toelaten. De trainingen voor de MWC starten op vrijdag 8 Januari, en dan wordt er alleen maar op de vrijdagen vanaf 18:00 getraind tot vrijdag 12 februari.

De reguliere veldtrainingen voor de voorjaarscompetitie starten weer vanaf maandag 7 maart, en dan weer volgens het gebruikelijke trainingsschema. De eerste veld competitiewedstrijd is op 12 maart.

Jeugd Top

Voor de Jeugd Top elftallen (A,B,C,D;  alle teams bij jongens en de 1e  en 2e teams bij de meisjes) zijn de  zaaltrainingen inmiddels gestart, dit jaar in kleinere selecties. Elk team heeft een eigen schema. De reguliere veldtrainingen voor de voorjaarscompetitie starten weer vanaf maandag 15 februari  (tenzij anders met de trainer afgesproken), en dan weer volgens het gebruikelijke trainingsschema. De eerste veld competitiewedstrijd is weer op 12 maart.

Met vriendelijke groeten,

TC Jeugd