Grote Clubactie Nov

Prijsuitreiking Grote Clubactie

We zijn trots op jullie! Dit jaar hebben er 79 kinderen meegedaan aan de Grote Clubactie. Wat hebben jullie enorm goed je best gedaan om veel loten te verkopen voor de Grote Clubactie!

Jullie hebben 1683 loten per automatische incasso verkocht en 25 contant. Ook zijn er nog 66 loten online verkocht. Een heel mooi totaal van 1774 loten. Wat een mooi resultaat vind je niet?? Jullie hebben daarmee héél veel geld voor MYRA verdiend!

We bedanken de kinderen, ouders en alle kopers die dit hebben mogelijk gemaakt.

De TOP 5 verkopers zijn:

PRIJSWINNAARS

Jessie Delis             M3F1   116!    Baseball vest
Jarno Backer           JD3         95      Baseball vest
Sita Holla                M8E1     76      Stick rugtas
Indy Verbrugge       M8E1     70      Stick rugtas
Kyra van Haeften    M3F1     65      Stick rugtas

De TEAMPRIJS was voor Meisjes 3F1.
Zij hebben samen 208 loten verkocht en mogen een middag gaan Bowlen of zwemmen.

Zaterdag 28 november heeft de voorzitter van de Jeugdcommissie Dolf Moonen om 11.30 uur aan Meisjes 3F1 en Jessie, Jarno, Sita, Indy en Kyra de prijzen uitgereikt.

Dit jaar deelden we de andere prijzen per team uit aan de coaches/begeleiders. Zij waren ook op zaterdag aanwezig om de tasjes voor het team op te halen.

In de bijlage vind je de namen van alle kinderen die een prijsje hebben verdiend.

Als je meer dan 20 loten hebt verkocht, ontvang je later van de Grote Clubactie ook nog een entreebewijs voor een  pretpark.
Zie je je naam hier niet tussen staan en heb je wel een boekje ingeleverd? Neem dan contact op de [email protected] . Ook als je je prijsje nog niet hebt gekregen,