Grote Clubactie Nov

Grote Clubactie: 1675 loten!!

We zijn super trots op jullie!!
Jullie hebben samen maar liefst 1675 loten verkocht. Kijk maar op de lotenmeter!!

Er hebben 74 kinderen loten verkocht voor de Grote Clubactie en zij hebben ENORM goed hun best gedaan. Stel je eens voor als er nóg meer kinderen hadden meegedaan, dan hadden we vast de doelstelling van 2000 loten gehaald!
Misschien heb je nog een boekje thuis, doe hem dan snel (voor zondag) in de verzameldoos van de Grote Clubactie.

Alle loten zijn we nu aan het invoeren op de website van de Grote Clubactie. Zodra wij horen dat alle loten goed verwerkt zijn, laten we weten welke prijsjes jullie gewonnen hebben en wanneer we deze feestelijk gaan uitdelen.
Jullie horen ook snel wie de meeste loten heeft verkocht en welk team de teamprijs heeft gewonnen.

Dank jullie wel alvast dat jullie allemaal zo goed je best hebben gedaan.