Grote Clubactie Okt

Grote Clubactie: Wauw……… al 448 loten!

Wat gaat het goed met de Grote Clubactie.
We hebben van 18 kinderen de intekenboekjes al terug gekregen. Samen hebben zij al 448 loten verkocht. Jarno heeft al 3 boekjes ingeleverd en 95 loten verkocht!

Let goed op dat je je naam en team op het boekje schrijft.
Dank jullie wel alvast dat jullie zo goed je best hebben gedaan en voor alle loten die al verkocht zijn. We halen zo heel veel geld op voor Myra!

Doe nog even goed je best en win een hockeykwartet, bidon of natuurlijk die mooie jas!!

Als je klaar bent mag je natuurlijk nu al je boekje inleveren.
Misschien ga je in de herfstvakantie nog logeren, dan kun je nog proberen wat loten te verkopen. (Er liggen nog extra boekjes in de la achter de bar).

Je kunt nog tot zaterdag 31 oktober je boekje in de doos van de Grote Clubactie stoppen.

Dan moeten echt alle boekjes binnen zijn, want wij moeten de namen, adressen enz. nog gaan invoeren en verwerken.

Als alle loten geteld zijn, horen jullie wie de meeste loten heeft verkocht en welk team de teamprijs heeft gewonnen. Er zitten een paar teams héél dicht bij elkaar!!