Grote Clubactie Okt

Grote Clubactie: De eerst boekjes zijn binnen!!

Yes! De eerste 9 lotenboekjes zijn binnen!
Wat een goede start, want dit zijn al  242 loten. Er zijn zelfs al kinderen de een 2e boekje gehaald hebben! Super hoor!

Als je weet dat we ± 350 leden hebben, dan kunnen we nog wat verwachten!!
We willen proberen 2000 loten te verkopen. Vorig jaar waren het er 2040 , dus dat moet toch lukken?

Hebben jullie de prijsjes al bekeken? Kijk in de bijlage welk prijsje je kunt winnen!!
Er zit vast wel iets leuks bij waar je je best voor kan doen!

Maar……….natuurlijk ga je als team voor de Teamprijs!  Een middagje bowlen, zwemmen of Glow Golfen.

Als je meer dan 20 loten verkoopt krijg je van de Grote Clubactie ook nog een entreebewijs voor een pretpark.

We gaan er vanuit dat alle ouders, Opa’s en Oma’s  en ander familieleden wel een lot willen kopen voor MYRA.

Tip! Let goed op dat de mensen die de loten kopen hun bank/gironummer invullen!

Als je boekje vol is, of als je al klaar bent, mag je het boekje in de doos op de bar in het clubhuis stoppen.

Ben je nog niet klaar, maar heb je nog een boekje nodig?
In de rechterlade achter de bar liggen extra boekjes. Vraag even aan de barmedewerkers of ze een boekje voor je willen pakken.

We gaan nu ook de loten thermometer gebruiken, dan ziet iedereen hoeveel loten er al verkocht zijn.
Het doel van de Grote Clubactie :

Trainingsmaterialen voor keepers training  o.a. rebound bakken en een sleeptafel om te leren slepen.

Succes!!

Bijlage