Barbeheer Sep

Myra ziet meer mogelijkheden met clubhuis

Sinds afgelopen zondag is Bas Koppelman toegevoegd aan de vrijwilligersstaf van HV Myra. Om precies te zijn maakt hij vanaf nu deel uit van de barcommissie. Bas zal het beleid van het barbeheer op zich nemen. Samen met het team van overige vrijwilligers zal hij het barbeheer professionaliseren en zorgen voor een goede, structurele aansturing. Bas heeft met het barbeheer van Myra al heel wat jaren ervaring, dus de verwachting is dan ook dat de hele club hem steunt in het verder uitbouwen ervan.

Bas zal daarnaast ook meedenken met het bestuur om het clubhuis efficiĆ«nter (commercieel) te exploiteren. Bovendien is hij hét aanspreekpunt op diverse andere terreinen binnen de club. Alles rond festiviteiten, evenementen en sponsorverplichtingen kunnen met hem worden kortgesloten. Hij zal ervoor zorgdragen dat de bar op deze activiteiten inspeelt en dat de club zich houdt aan alle wet- en regelgeving eromheen. We hopen de interne communicatie tussen een aantal commissies te verbeteren door Bas ook voor hen het centrale aanspreekpunt te laten zijn.

Uiteraard is hij eveneens het aanspreekpunt voor alle leden van Myra en haar bezoekers. Voor opmerkingen over het assortiment en/of andere faciliteiten kunnen jullie bij hem terecht. Bas krijgt de titel van Clubhuismanager, een ontwikkeling die we bij veel andere, vergelijkbare verenigingen uit de omgeving ook aantreffen. De exploitatie van de club is dusdanig gegroeid dat we behoefte hebben aan een toegewijde, structurele controle en aansturing. Toch benadrukken we dat hij dit niet alleen kan. Vrijwilligers blijven hierin een bijzonder belangrijke rol in spelen. Bas zal Myra samen met hen en de leden naar de toekomst brengen, zonder daarbij het Myra-DNA uit het oog te verliezen. Je kunt Bas bereiken via [email protected], maar je kunt hem ook altijd even aanspreken in het clubhuis.

Bas is vader van drie - inmiddels volwassen - kinderen, waarvan er nog één in Heren 2 speelt. Hij is al meer dan 20 jaar betrokken bij de club en heeft al veel verschillende dingen gedaan: teambegeleider, supporter en chauffeur, scheidrechter en barcoƶrdinator. Vanuit zijn achtergrond als marketeer heeft hij de slogan van HV Myra bedacht: Plezier, Prestatie, Respect. Bas is eveneens bestuurslid geweest. Hij heeft de groei van Myra - en dus alle uitdagingen die dat met zich meebrengt - van dichtbij meegemaakt, waardoor hij door de spreekwoordelijke wol is geverfd.

Wij bedanken Bas hartelijk en wensen hem veel plezier en succes in zijn nieuwe functie.