Junioren Sep

Myra en MHC Amstelveen met samengestelde jongensteams in de competitie

Voor het eerst zullen dit seizoen twee samengestelde jongensteams van buurclubs Myra en MHC Amstelveen meedoen aan de hockeycompetities. De afgelopen seizoenen was het voor beide clubs een uitdaging om in sommige leeftijdscategorieën complete en evenwichtige teams op de been te brengen. Door de samenwerking in de jongens D en C categorie denken beide clubs een goede oplossing voor dit probleem te hebben gevonden. De teams bestaan uit zowel spelers van Myra, als spelers van Amstelveen.

Je zult je vast afvragen in welk tenue de jongens zullen gaan spelen. Het ene tenue thuis en het andere uit wellicht? Nee, dat is niet het geval. De jongens hebben een afwijkend tenue aangemeten gekregen. Het tenue is met behulp van sponsors JaWa en Special Sports ontworpen en op tijd geleverd voor hun eerste oefenwedstrijd tijdens de Polderdag van 28 augustus. Waar mogelijk binnen de wedstrijdschema’s van beide clubs zullen de thuiswedstrijden van de competitie zoveel mogelijk om en om op Myra en MHCA terrein worden gespeeld.

De grootte van de jongenslijn is een probleem waar meerdere clubs al langere tijd mee worstelen. Myra en Amstelveen zijn verheugd op deze manier het hockeyplezier voor deze jongens te kunnen behouden. Beide clubs wensen de mixed teams veel succes in de competitie!