Evenementen Junioren Jul

De 3e Grote Polderdag

Beste spelers en ouders van HV Myra,

De zomervakantie zit er bijna weer op, tijd om de hockeyspullen van achter de kast te halen en je voor te bereiden op het nieuwe seizoen dat op 12 september begint voor alle teams (behalve de MC1, die beginnen op 5 september in de TOP klasse!).

Op 29 augustus doen onze teams mee aan de 3e Grote Polderdag.

Dit is een dag vol met oefenwedstrijden tegen buurverenigingen (zoals HIC, FIT, VVV en AMVJ) maar ook Xenios, Abcoude, Qui Vive en Reigers.

In de PDF is te zien tegen wie je speelt, en waar!

Hou de website van je tegenstander in de gaten voor de aanvangstijden.

Ik zal in de komende dagen het wedstrijdschema en bardienstrooster voor de wedstrijden bij Myra publiceren.

Vergeet niet je eigen scheidsrechter of spelbegeleider mee te nemen, de tegenstander regelt ook een scheids/spelbegeleider.

Heb je nog vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen (graag de naam van je team melden in de mail!)

Met vriendelijke groet,
Bas Gevers,