G-Hockey Feb

G1 en G3 gehuldigd als Nederlands kampioen

Het Sportbedrijf Amstelveen heeft namens de gemeente Amstelveen op donderdag 17 januari de jaarlijkse huldiging van de Amstelveense kampioenen georganiseerd, dit jaar in de gerenoveerde Emergohal. Naast de huldiging was er tegelijk ook de feestelijke heropening van deze sporthal. De 500 uitgenodigde sportliefhebbers hebben een fantastische avond gehad, want naast de huldigingen waren er ook twee geweldige sportdemonstraties (kendo en karate) te bewonderen.

Op deze avond werden 78 (semi-) individuele sporters en 6 teams in 14 takken van sport als Nederlandse kampioenen gehuldigd. Onze hockeyers, trainers en begeleiding van de G1 en G3 werden in het begin van de avond gehuldigd. Het was heel leuk dat onze hockeyer Tim Brouwer nog een bedankwoordje deed en dat Kelly Jonker ook gehuldigd werd en tussen onze hockeyers in ging staan.

Daarnaast vonden ook de uitreikingen plaats van de Rabobank Stimuleringsprijs voor Jong Talent 2012 (Fabienne Hoohenkerk, turnen, en Ruben Stam, zwemmen), de Aanmoedigingsprijs (Jessela van Soerland, badminton, en karateteam jongens Kata All Sports), de verkiezing van Amstelveense sportvereniging van het jaar 2012 (Amstelveen Honk- en Softbal DVH) en als laatste de sportvrijwilligers van het jaar 2012 (Els ten Asbroek en Nico Sloep).

De gemeente Amstelveen en het Amstelveens Sportbedrijf wil ik hartelijk bedanken voor het organiseren van dit jaarlijks terugkerend evenement.

Met vriendelijke hockeygroeten,

Wim Bocxe

Op de foto's zijn onze G-hockeyers te zien, samen met Kelly Jonker. Tim deed een bedankwoordje, en presentator Mathijs Groenewoud liet wethouder John Levie aan het woord. De foto's zijn gemaakt door Ron Baltus. Het gehele overzicht is hier te zien: http://www.ronbaltus.nl/TopSportAmstelveen

Samenvatting van de kampioenenhuldiging op YouTube (RTV Amstelveen):

Kijk in ieder geval naar onze kampioenen van 3:15 – 5:00.