App Jun

H1 wint 2e wedstrijd in de play-offs

Vandaag was een zinderend spannende wedstrijd van H1 tegen Zwart-Wit H1, maar onze jongens hebben laten zien dat ze niet voor één gat te vangen zijn en wonnen deze pot met 4-3. De overwinning vond plaats in de laatste minuten van de wedstrijd en gelukkig wisten zij dit vast te houden, ook na een allerlaatste strafcorner van Zwart-Wit.

Een mooie prestatie en daardoor behouden ze hun kans om in de Overgangsklasse te blijven. Support bij hun derde en laatste wedstrijd in deze play-offs is natuurlijk weer hard nodig en bovendien zeer gewenst!

Dus komt allen morgen naar Zwart-Wit in Breda om ze weer naar de overwinning te schreeuwen. Wederom start de wedstrijd om 15:00 uur.