Heren 1 Mei

Steun H1 in de strijd om hun plek in de OVK te behouden!

A.s. zondag zal ons Heren 1 het voor de eerste keer opnemen tegen Zwart-Wit H1. Zwart-Wit werd in een spannende eindronde kampioen in de Eerste klasse B. Zij hebben in de eerste ronde van de play-offs al gestreden tegen Amersfoort H1, maar het lukte ze niet om de ploeg te verslaan. A.s. zondag dus de tweede ronde van de play-offs en daar kan ons H1 jullie steun heel goed bij gebruiken! Wij willen tenslotte die zwaar bevochten positie in de Overgangsklasse behouden, jullie toch ook?

Iedereen is bij dezen van harte uitgenodigd om, compleet uitgerust met spandoeken, ratels, vlaggen, trommels en toeters onze jongens naar de overwinning te schreeuwen. Dus komt allen en laat zien dat je trots bent op Myra!

Voor alle duidelijkheid, het complete speelschema van H1 is als volgt:

• Zondag 31 mei: Zwart-Wit H1 - Myra H1 15:00
  • Zaterdag 6 juni: Myra H1 - Zwart-Wit H1 15:00
  • Zondag 7 juni: Zwart-Wit H1 - Myra H1 15:00 (Indien noodzakelijk, best of 3 principe)

Nog wat praktische info vanuit Zwart-Wit (locatie: Galderseweg 51, 4836 AC Breda):

Toeschouwers die met de auto komen, kunnen in de daartoe bestemde parkeervakken op het parkeerterrein van de vereniging of op het parkeerterrein bij Café-Restaurant De Kogelvanger (begin Reeptiend) parkeren. Parkeren aan de Reeptiend zelf is niet toegestaan en voor verkeerd geparkeerde auto's is een wegsleepregeling van kracht. Daarnaast is het ten strengste verboden geluidsversterkende apparatuur en attributen te gebruiken, muziek ten gehore te brengen, etc. Hieronder valt ook het afsteken van vuurwerk. Dit vanwege het feit dat het clubhuis gevestigd is binnen een beschermd buitengebied.