Sponsor Mei

Jij een baan en wij extra geld!

HV Myra is een nieuwe samenwerking aangegaan met HockeyPeople. HockeyPeople is een nieuw recruitment bureau dat nauw samenwerkt met hockeyclubs. Hun motto is: banen voor leden, inkomsten voor clubs.

Het bureau is opgericht door hockeyers. Wat zij doen is hockeyers op een professionele manier begeleiden naar een (volgende) baan en zo zorgen voor extra inkomsten voor hockeyclubs. Inkomsten die natuurlijk altijd welkom zijn. 30% van de fee gaat naar de deelnemende clubs waarvan HV Myra er nu ook één is, 15% voor de kandidaat en 15% voor de vacature.

Bij dezen roepen we iedereen op om een kijkje te nemen op onze nieuwe HV Myra vacature pagina. Als je je opgeeft als kandidaat voor één van de nu actuele vacatures, vergeet dan niet ook onze club te vermelden. Op dit moment worden er bijvoorbeeld HBO/WO opgeleide trainees schadebehandelaars gezocht bij Van Ameyde, een toonaangevende internationale organisatie. Check de volledige vacature hier!

Als werkgever wil je een werknemer waarvan je weet dat die bij je past. Bij mede hockeyers is die kans vrij groot. Geef daarom openstaande vacatures ook door aan HockeyPeople. Zo heb je tegelijk een goede werknemer en bovendien de mogelijkheid om de club extra te ondersteunen, zonder dat er extra kosten aan verbonden zijn. Voor vragen kun je terecht bij Michael Douqué (06 51 33 47 29) of ga direct naar de site van HockeyPeople.