Heren 1 Apr

Myra Heren 1 - Were Di Tilburg Heren 1 26/4

Allemaal gefeliciteerd met onze Koning. Deze week is het feest. En waarom? Niet alleen omdat onze Willempie weer een extra kaarsje mag uitblazen, maar deze keer mogen wij gefeliciteerd worden. Voor het vierde jaar op rij de playoffs. Voor het vierde jaar op rij hebben we een seizoensverlenging. Voor het vierde jaar op rij kunnen we honderden Myra-aanhangers op een seizoenstoetje trakteren. Voor het vierde jaar op rij een prachtig feestje voor onze Myranezen. Alle wedstrijden in ons debuut in de Overgangsklasse doen er niet meer toe. Wedstrijden nipt verloren, gewonnen en gelijk gespeeld. We hebben straks weer de kans om volgend jaar in de Overgangsklasse te spelen.

Daarom wil ik bij deze alvast IEDEREEN uitnodigen voor de volgende dagen.

De eerste wedstrijd wordt gespeeld op 31 mei tegen een nog nader te bepalen tegenstander uit de eerste klasse. De volgende wedstrijd wordt 6 juni. Deze wedstrijd spelen we dus wel thuis! Mocht er na deze twee wedstrijden nog geen beslissing zijn gevallen (best-of-three-principe) wordt er op zondag 7 juni een beslissende wedstrijd gespeeld.

We nemen aan dat jullie deze data in de agenda vrijhouden!

Ohja, zondag spelen we nog een wedstrijd tegen HDM. En gister speelden we een wedstrijd tegen Were Di. Deze wedstrijd hebben we nipt verloren (2-3).

Tot bij de playoffs!