Sponsor Apr

Nieuwe sponsor voor Myra: Yellowbrick

Met trots stellen wij onze nieuwe sponsor voor: Yellowbrick. Op zaterdag 11 april jl. is het contract getekend tussen Yellowbrick en Myra en is er feestelijk op deze nieuwe sponsoring getoost. Hierbij waren Jeffrey Wolvekamp, algemeen directeur Yellobrick Nederland en HV Myra voorzitter Nils Mulder aanwezig, samen met andere leden van het Bestuur en de Sponsorcommissie.

Het reclamebord is langs veld 1 gehangen en feestelijk ingewijd door de meisjes F1. Manoa, dochter van Jeffrey is één van de sterspelers van dit team.

In het clubhuis zijn flyers en posters verspreid over Yellowbrick, maar ook  via deze weg willen we je graag van meer informatie voorzien van de diensten van Yellowbrick:

Wat is bricken?

Mobiel parkeren is het starten en stoppen van de parkeertijd. Dit kan op drie manieren:
  1. Door te bellen met ons 088-nummer en het menu te volgen;
  2. Door onze app te gebruiken;
  3. Online via Mijn Yellowbrick.

Aan jouw kenteken ziet handhaving dat je met ons parkeert. Je betaalt achteraf aan ons via automatische incasso of creditcard. Jij ontvangt alle transacties in één overzicht, met btw-specificatie. Dat is eenvoudig te declareren.

Wat levert Yellowbrick op?

Met Yellowbrick bespaar je op de parkeerkosten omdat je alleen betaalt voor jouw werkelijke parkeertijd. En parkeerboetes voorkomt. Veel slimmer parkeren dus. Registreren kost eenmalig €10,-. Dit is inclusief een transponderkaart voor achter je ruit en een P+ pas om bij Q-Park te parkeren. Hier lees je wat je per parkeertransactie betaalt. Je zit niet vast aan een abonnement dus parkeer je niet, betaal je ook niet.

Bricken kan bijna overal

Bricken kan al in meer dan 135 gemeentes. We bieden verschillende parkeervormen aan voor particulier en zakelijk: op straat, garageparkeren, P+R parkeren en Schipholparkeren. Bricken kan vast ook bij jou in de buurt.