Evenementen Junioren Maa

Clubkampioenschap Shoot Out

Speel jij in een D, C, B, of A elftal en ben je op 13 juni nog geen 17 jaar? Dan kan jij Myra clubkampioen Shoot Out worden.

Op 10 april zijn de voorrondes voor het clubkampioenschap Shoot Out. Op zondag 12 april is de finale. Een mooie dag want H1 en D1 spelen dan thuis.

Uit ieder junioren team worden drie deelnemers afgevaardigd voor het clubkampioenschap: twee spelers en één keeper.

Word je clubkampioen, dan vertegenwoordig je HV Myra op 25 mei bij de districtskampioenschappen die gehouden worden bij VVV. De landelijke finale is op 13 juni.

Zorg ervoor dat jullie trainer of coach voor 3 april twee spelers en een keeper opgeeft aan de TC jeugd. [email protected]