Evenementen Junioren Maa

Grootste Benjamins En F-jes Toernooi Ter Wereld!

Op zondag 14 juni a.s. wordt wederom het grootste en leukste Benjamins en F-jes toernooi ter wereld georganiseerd op de velden van HV Myra! Het belooft een gezellige dag te worden met natuurlijk wedstrijdjes maar ook knotshockey, waterglijbaan en andere spelletjes. Voor de teams met hun begeleiders wordt goed gezorgd met lunch, hapjes en drankjes.
Zin om (weer) mee te doen? Schrijf je snel in want vol=vol en wie het eerst komt, het eerst maalt!

Wat moet je weten?
Het toernooi vindt plaats op zondag 14 juni a.s. tussen 09.00 en 16.00 uur. De teams mogen een eigen thema en naam verzinnen, met bijpassende uitdossing. We zijn benieuwd! De kosten voor dit toernooi bedragen 120 euro per team (minimaal 6, maximaal 8 spelers, een coach en een teambegeleider). Dit is inclusief lunch, hapjes en drankjes.

Deelname kan voor de volgende categorieën:
Meisjes Benjamins (6/7 jaar, die nog geen competitie spelen)
Meisjes F (2 x 3-tal competitie)
Jongens Benjamins (6/7 jaar, die nog geen competitie spelen)
Jongens F (2 x 3-tal competitie)

De Benjamins zullen ter voorbereiding op de competitie van volgend seizoen spelen met 6 kinderen, verdeeld in 3-tallen, waarbij tegelijkertijd twee wedstrijdjes van 3-3 op een kwart veld worden gespeeld (conform KNHB-regels 3-tal competities). De F-jes gaan 6-tallen spelen op een kwart veld.

Een team bestaat uit minimaal 6 en maximaal 8 kinderen. Wij vragen in ieder geval te zorgen voor 1 coach en 1 spelbegeleider per team.

Inschrijven kan tot 30 april 2015 door het insturen van het inschrijfformulier. Je kunt het formulier mailen naar: [email protected].

Wij hopen jullie te kunnen verwelkomen op zondag 14 juni!

Groet,
Organisatie HV Myra Benjamins en F-jes Toernooi 2015