Senioren Jan

Senioren Breedte: Start voorbereiding en competitie tweede helft van het seizoen.

Er ligt nog sneeuw op de velden, maar langzaam gaan we weer beginnen aan de tweede helft van het seizoen.
Voor de Senioren Breedte worden de trainingen hervat in week 7 (vanaf maandag 11 februari). Dat is drie weken voor de start van de competitie voor de herindelingsteams, die is namelijk op zondag 3 maart. Voor de overige teams start de competitie zondag 10 maart. Niet alleen trainen is belangrijk, ook een oefenwedstrijd kan een manier zijn om je als team goed voor te bereiden. Wil je een wedstrijd inplannen (bijvoorbeeld tegen een ander Myra-team), overleg dit dan eerst even met Ellen.

Ook de keeperstraining gaat weer van start; de planning wordt z.s.m. via de site bekend gemaakt.

Heel veel succes!

Namens de TC Senioren Breedte,