Bestuur Feb

Nieuwe vicevoorzitter HV Myra

Eind december konden we jullie mededelen dat wij na een zorgvuldige zoekactie en met behulp van de speciaal ingestelde adviescommissie een nieuwe voorzitter hebben gevonden voor HV Myra: Nils Mulder. Onze zoektocht zat er echter nog niet op; de club heeft namelijk ook een nieuwe vicevoorzitter nodig, aangezien Wouter Koomen nu de functie van secretaris bekleedt. Wij zijn zeer verheugd te kunnen melden dat wij nu ook een nieuwe vicevoorzitter hebben gevonden: Pieter Legerstee.

Pieter hoefde naar eigen zeggen niet lang na te denken toen hij werd gevraagd. "Ik vind het een eer om de rol van vicevoorzitter op me te nemen. Het bestuur ziet een aantal ontwikkelingen op de vereniging af komen, waar ik mij graag voor wil inzetten. Mijn motto is dan ook ‘als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg’. In sommige gevallen is dat goed, maar de wereld verandert snel om ons heen. Myra verandert ook en daar gaan we gezamenlijk hard mee aan de slag. Plezier, Prestatie en Respect sluit daar wat mij betreft heel mooi bij aan. Ik heb er erg veel zin in en ik hoop in ieder geval een positieve bijdrage te kunnen leveren aan de totstandkoming van de verschillende doelen die wij als club gesteld hebben”, aldus Pieter.

Pieter is 46 jaar oud en werkt bij Microsoft. Hij is daar verantwoordelijk voor de Microsoft Strategie voor de grotere gemeenten in Nederland. "Zelf heb ik astmatische-bronchitis en dat heeft me in het verleden weerhouden op grasvelden te kunnen sporten. Hardlopen heb ik wel fanatiek gedaan, maar voor hockey kwam helaas het kunstgras te laat om er nog echt meters op te kunnen maken”, vertelt Pieter. Hij is getrouwd met Nathasja, die inmiddels al een aantal jaar enthousiast Trimhockeyt en nog enthousiaster is over Myra als familieclub. Samen hebben zij twee kinderen: Sascha (MC1) en Stijn (JD1). In hun vrije tijd kijken Pieter en Natascha graag naar de prestaties van hun kinderen op het veld. Pieter: "In het verleden ben ik al eens teambegeleider/coach geweest en dan zie je wat een inzet al die vrijwilligers bij Myra tonen en hoeveel tijd daar in gaat zitten. Ja, daar raakte ik wel van onder de indruk. Die vrijwilligers zetten zich allemaal geheel belangeloos in voor onze vereniging, dat verdient een heel groot compliment.”

Wij heten Pieter van harte welkom binnen het bestuur van de club en wensen hem heel veel succes toe bij het uitvoeren van zijn nieuwe taken als vicevoorzitter van HV Myra!