Zaalhockey Feb

Kampioenschap zaalhockey

Ondanks dat er nog één speelweekend te gaan is in de zaalhockey competitie kunnen we nu al met trots het kampioenschap van 2 teams aankondigen!

Afgelopen weekend wisten de JB1 en JB2 een eerste plaats veilig te stellen.

Voor de JB1 was het een spannende wedstrijddag.

Zelf wonnen ze hun laatste wedstrijden en omdat de eerdere nummer 1 punten liet liggen werden ze terechte winnaars.

Het team van de JB2 heeft nog 2 wedstrijden te gaan, maar is nu al los van alle andere teams en weet zich verzekerd van het kampioenschap.

JB1 met teambegeleider Richard Stokker en trainer/coach Danny van Altena

JB2 met coach Kees van Mierlo en (niet op de foto) teambegeleider Aly Brinkhof

Met 3 kampioenen in huis was het dit weekend bij 2 Myra gezinnen feest! Zowel voor trainer/coach van de JB1 Danny van Altena en zijn beide zoons Olivier en Samuel was het een extra heugelijk weekend, als ook voor de coach van de JB2 Kees van Mierlo, die met zijn zoons Pepijn (JB1) en Tobias (JB2) ook het kampioenschap kon gaan vieren!

Voor de MB1 wordt het komend weekend nog ongekend spannend. De eindstrijd zal zaterdag in de Goudsmithal gaan tussen de nummer 1, 2 en 3.

Chiel-Jan en meiden uit de B1: succes!