Sponsor Nov

Sponsorcommissie sluit nieuwe contracten

Ook de sponsorcommissie heeft niet stilgezeten! Terwijl velen zich lekker bezig hield met wedstrijdjes spelen, bitterballen snaaien en gezellig kletsen met teamgenoten en toeschouwers, heeft de commissie weer twee nieuwe contracten afgesloten. Een mooie ontwikkeling op sponsorgebied waar we graag wat meer over vertellen.

Jullie hebben het bord van Advocatenkantoor LangSnip niet kunnen missen. Het hangt sinds 8 november jl. te schitteren aan het hek van veld 1. Saskia Lang is moeder van Eline Keizer. Eline speelt in de MF1 en speelde voorafgaand aan de ondertekening van het driejarige contract met haar team een wedstrijd. Na de ondertekening en de onthulling van het bord met bijbehorende fotoshoot, kwam een delegatie van Mean Well een kijkje nemen op de club, waaronder CEO Jerry Lin die helemaal uit Taiwan was overgevlogen. Mean Well sponsort sinds februari onze G-hockeyers en de delegatie kwam kennis maken met de spelers en ontving een rondleiding over het mooie complex van HV Myra. De Mean Well delegatie was zeer geïnteresseerd en mevrouw Snow Lee had wederom gezorgd voor overheerlijke Taiwanese zoetigheden. Onder het genot van een fortune cookie en een kopje Hollandse koffie werden de twee sponsors aan elkaar voorgesteld werd verder nagepraat.

Daarnaast heeft de sponsorcommissie onlangs overeenstemming getroffen met Netjes Beheer over hun sponsoring van Heren 5. Netjes Beheer heeft onze jongens in een mooi rood pak gestoken met het logo van Netjes Beheer op de rug. Ziet er heel professioneel uit! Bovendien hangt er ook van Netjes Beheer een mooi bord langs het veld.

Naast dit alles zijn er de afgelopen periode verschillende masten geplaatst met vlaggen van de hoofdsponsors erin n natuurlijk van Myra zelf. En hebben jullie ook gezien dat er nu een mooie VOLVO banner aan het hek van het miniveldje hangt? Je kunt nog steeds de club sponsoren met € 1.000,-  als je je auto bij Bangarage Amstelveen aanschaft!