Grote Clubactie Nov

29 november: Prijsuitreiking Grote Clubactie

Wat hebben jullie enorm goed je best gedaan om veel loten te verkopen voor de Grote Clubactie!
We zijn trots op jullie! Dit jaar hebben er 85 kinderen meegedaan aan de Grote Clubactie.

Jullie hebben 1993 loten per automatische incasso verkocht en 75 contant. Ook zijn er nog 11 loten online verkocht. Jammer genoeg waren er ook 39 loten die niet verwerkt konden worden, omdat de namen en de banknummers niet goed waren. Ook hadden sommige mensen hun rekening geblokkeerd voor automatische incasso.

Neemt niet weg dat we nu op een totaal zitten van 2040 loten. Wat een mooi resultaat vind je niet?? Jullie hebben daarmee héél veel geld voor MYRA verdiend!

We bedanken de kinderen, ouders en alle kopers die dit hebben mogelijk gemaakt.

Waar gaan we dit voor gebruiken?
In overleg met het Bestuur wordt het geld gebruikt om nieuw doeltjes te kopen voor de jeugdwedstrijden.

Prijswinnaars:

Charlee Bergkamp

M6E1

181 loten   Baseball Jack
Carolina Escribano
100 loten   Baseball Jack
Indy Verbrugge
M6E3
100 loten   Baseball Jack
Sita Holla
M6E3
 81 loten    Baseball Jack
Britt Tenniglo
 62 loten    Baseball Jack
Jessie Delis
Benjamins
 61 loten    Baseball Jack
Bibiënne Wüst
 61 loten    Baseball Jack
Coupon Grote Clubactie

De TEAMPRIJS gaat naar Meisjes 6E3.
Zij hebben met 6 meisjes 278 loten verkocht!!
Zij mogen een middag gaan Bowlen/ zwemmen of Glowgolfen.

Zaterdag 29 november zal de voorzitter van de Jeugdcommissie Dolf Moonen om 11.30 uur aan Meisjes 6E3 en aan Charlee, Carolina, Indy, Sita, Jessie, Britt en Bibiënne de prijzen uitreiken. We verwachten jullie aan de aan de versierde tafel.

Jullie komen toch ook allemaal kijken?? Want ook de andere prijswinnaars kunnen dan hun prijsje ophalen.
Als je niet zo lang kunt wachten én je naam staat in de bijlage op de lijst, kun je vanaf  09.30 uur bij de versierde tafel in het clubhuis je prijsje af komen halen.

In de bijlage vind je de namen van alle kinderen die een prijsje hebben verdiend.
Als je meer dan 20 loten hebt verkocht, ontvang je van de Grote Clubactie een entreebewijs voor een  pretpark.

Zie je je naam hier niet tussen staan en heb je wel een boekje ingeleverd?
Neem dan contant op de [email protected]