Evenementen Junioren Nov

Sinterklaas komt naar MYRA: 29 november

Beste Myrakids & Ouders!!!

Het is weer zo ver, Sinterklaas is weer in Nederland!!!

De feestcommissie van Myra heeft Sinterklaas en zijn Pieten uitgenodigd om op zaterdag 29 november met ons het Sinterklaasfeest te vieren.
Afgelopen maandag keek Sascha in haar postbus en daar lag een brief in. Het volgende stond er in geschreven:

Lieve Sascha,

Allereerst, wat ben jij zoet geweest dit jaar en wat kunnen de kinderen goed hockeyen zeg!
Daarnaast wil ik zeggen dat ik elk jaar met veel plezier naar Myra kom. Ik schrijf je deze brief omdat ik wil zeggen dat ik het dit jaar heel erg druk heb. Er zijn veel hockeyclubs in Amstelveen die ik moet bezoeken. Daarom heeft de hoofdpiet bedacht dat wij alleen kunnen komen als alle kinderen gezamenlijk 100 doelpunten hebben gescoord op de training die week en tijdens de wedstrijd op zaterdag. Wanneer dit het geval is, kom ik langs!

Dus beste Sascha, wil jij de kinderen zeggen dat zij heel erg hun best moeten doen om te scoren? Want de Pieten zullen stiekem meekijken en meetellen!

Veel Liefs,
Sint Nicolaas

Dus beste kinderen, dit betekend dat de Pieten stiekem meekijken met de training en wedstrijden en daarbij ook gaan bijhouden of we wel met zijn allen in totaal 100 doelpunten hebben gescoord. Alleen dan kan Sinterklaas komen! Pas zaterdagavond weten we of hij Myra dit jaar komt bezoeken of overslaat!!??Dit betekend dat iedereen zijn best moet gaan doen om zoveel mogelijk doelpunten te scoren!! Dat gaat toch wel lukken?

Natuurlijk kunnen we dat en dat gaan we laten zien ook!!! De hele week gaan we oefenen op goals maken en wij gaan ze tellen, zodat wij zaterdag 29 november aan Sinterklaas kunnen vertellen hoe goed we zijn in het maken van goals!

Alle Benjamins, F-jes, E-tjes en G-hockeyers zijn bij deze uitgenodigd, met elkaar maken we er weer een groot feest van!! Wel moet je jezelf (of een van je ouders natuurlijk) van te voren even opgeven, dit doe je door een mail te sturen naar [email protected], waarin naam en team vermeldt word.
Jullie zijn welkom tussen 16.30-16.45 uur in het clubhuis, rond 17:00 uur gaan we beginnen.

De bedoeling is dat iedereen wat lekkers meeneemt voor het lopend buffet, denk aan pannenkoeken, worstenbroodjes, gehaktballetjes, noem maar op, wees creatief!!!
Kleurplaten zijn van harte welkom, we willen er zoveel mogelijk kunnen op hangen zodat het clubhuis er feestelijk uitziet!!
Tot 29 november!!! Vergeet je niet aan te melden!!

Myra jeugd evenementen commissie