Grote Clubactie Nov

Grote Clubactie: 2023 loten!!

Hockeyvereniging MYRA doet al een aantal jaren mee met de Grote Clubactie. Al meer dan 40 jaar steunt de Nationale Stichting Grote Clubactie het Nederlandse verenigingsleven. De Grote Clubactie heeft als hoofddoel het financieel gezonder maken van het Nederlandse verenigingsleven.

Onze jeugdleden zetten zich enorm in en doen vol enthousiasme mee om heel veel loten voor Myra te verkopen. Dankzij de ouders, die hun kinderen stimuleren, mag Myra steeds rekenen op een goede opbrengst.
Sommige kinderen zijn zó enthousiast! Dit jaar kwam er op zondag al een kind vragen naar een nieuw boekje, terwijl ze zaterdag pas waren uitgedeeld. De kinderen worden beloond met een prijsje. We merken dat sommige kinderen echt voor één prijs gaan. Het team dat, verhoudingsgewijs, de meeste loten verkoopt krijgt een teamprijs.

De opbrengst komt meestal ten goede aan de jeugd. Zo zijn er de afgelopen jaren veel materialen aangeschaft ter ondersteuning van de  hockeyschool om de kwaliteiten van onze trainingen te verbeteren.
De doelstelling van het bestuur is dit jaar nieuwe doeltjes voor de jongste jeugd aan te schaffen. Deze zijn weerbestendig en goed te repareren.

Een lot kost € 3,00 en hiervan gaat 80% naar Myra, dat is € 2,40 per lot.
De bedragen die wij ophalen variëren per keer. Vorig jaar verkochten we 2011 loten, goed voor een bedrag van € 4893,88.
Het jaar daarvoor hadden we zelfs de hoogste opbrengst van regio Amstelland € 5790,36!! Dat waren 2326 loten.

Op dit moment staat de loten thermometer op 2023 !! loten. Er hebben 83 kinderen een boekje ingeleverd.

We hebben weer een mooie opbrengst gerealiseerd!!
Dankzij de kinderen, ouders én kopers van de loten. Allemaal heel erg bedankt!!