Grote Clubactie Okt

Wauw……… al 499 loten!

Wat gaat het goed met de Grote Clubactie!

We hebben van 19 kinderen de intekenboekjes al terug gekregen. Samen hebben zij al 499 loten verkocht. Indy heeft zelfs al 100 en Jessie 65 loten verkocht!!

Dank jullie wel alvast dat jullie zo goed je best hebben gedaan en voor alle loten die al verkocht zijn.

We halen zo heel veel geld op voor Myra!

Doe nog even goed je best en win een glitterbal, bidon of natuurlijk die mooie jas!!

Let goed op dat je je naam in het boekje schrijft, want we hebben nu 2 boekjes zonder naam en hebben geen idee van wie die zijn!
 (Als je denkt dat het jouw boekje is mail dan naar [email protected] )

Misschien ga je in de herfstvakantie nog logeren, dan kun je nog proberen wat loten te verkopen.
( Er liggen nog extra boekjes in de la achter de bar).

Als je klaar bent mag je natuurlijk nu al je boekje inleveren.

Je  kunt nog tot woensdag 29 oktober je boekje in de doos van de Grote Clubactie stoppen.

Dan moeten echt alle boekjes binnen zijn, want wij moeten de namen, adressen enz. nog gaan invoeren en verwerken.

Als alle loten geteld zijn, horen jullie wie de meeste loten heeft verkocht en welk team de teamprijs heeft gewonnen. Er zitten een paar teams héél dicht bij elkaar!!