Grote Clubactie Sep

Prijsjes Grote Clubactie

Yes! De eerste lotenboekjes zijn binnen!
Wat een goede start, want dit zijn al 75 loten.

Als je weet dat we ± 350 leden hebben, dan kunnen we nog wat verwachten!!
Zoals je weet willen we, omdat Myra 60 jaar bestaat, 2500 loten verkopen.
Dan krijgt de club € 6000,00.
We gaan er vanuit dat alle ouders, Opa’s en Oma’s  en ander familieleden wel een lot willen kopen voor MYRA.

Vandaag spelen Dames en Heren1 thuis. Dus kom naar Myra er is dan vast veel publiek!! Ook is er aan het eind van de middag een The Dansant. Hier komen heel veel mensen. Misschien gaan je ouders er ook wel naar toe.

Hebben jullie al de prijsjes bekeken? De meeste prijsjes worden gedrukt met het Jubileum logo van Myra. Je wint dus echt iets exclusiefs!  Kijk in de bijlage welk prijsje je kunt winnen!! Er zit vast wel iets leuks bij waar je je best voor kan doen!

Als je meer dan 20 loten verkoopt krijg je van de Grote Clubactie ook nog eens  een entreebewijs voor een pretpark.

Maar……….natuurlijk ga je als team voor de Teamprijs!

Het Bestuur heeft besloten dat zij van de opbrengst, nieuwe hockey doeltjes voor de jeugd gaan aanschaffen.

Tip! Let goed op dat de mensen die de loten kopen hun bank/gironummer invullen! Als je boekje vol is, of als je al klaar bent, mag je het boekje in de doos op de bar in het clubhuis stoppen.

Ben je nog niet klaar, maar heb je nog een boekje nodig?
In de rechterlade achter de bar liggen extra boekjes. Vraag even aan de barmedewerkers of ze een boekje voor je willen pakken.

We gaan nu ook de loten thermometer gebruiken, dan ziet iedereen hoeveel loten er al verkocht zijn.

Succes!!