Barbeheer Sep

Myra introduceert: Pinnen aan de bar

Pin & Myra Card
Zoals sommigen misschien al ervaren hebben: Er kan er sinds kort gepind worden op Myra.

Naast pinnen kan er uiteraard nog steeds gebruik gemaakt worden van de Myra Card. Gebruikers van de Myra Card, die deze via IDEAL opladen, krijgen nog steeds 10% extra saldo op de kaart.
Ieder lid van Myra heeft recht op een Myra Card. Heb je deze nooit ontvangen of ben je hem kwijt geraakt, dan kun je een nieuwe pas opvragen via:

Ons pinapparaat is klaar voor contactloos betalen. Dus heb jij een bankpas die dit ook ondersteunt, dan hoef je tijdens de pinbetaling alleen de pas boven het pinapparaat te houden. (Dit kan bij betalingen tot €25 euro).

Vanwege de mogelijkheid om op twee manieren te betalen,  is er besloten dat door de weeks tijdens de avonduren, alléén nog met de Myra Card en PIN afgerekend kan worden. Onze jeugdleden die aankopen willen doen, kunnen dit uiteraard nog betalen met hun zakgeld.

Punt van aandacht:
Het pinapparaat kan maar aan één kassa gekoppeld worden. Omdat we nu pas één pinapparaat hebben, kunnen pinbetalingen alleen gedaan worden via de linker kassa (als je met je gezicht naar de bar staat). Indien je wilt pinnen, geef dit dan aan. Dit voorkomt chaos (zeker op drukke momenten). In de (nabije) toekomst willen we ook de twee kassa voorzien van een pinapparaat.

Het Barbeheer