Grote Clubactie Sep

Zaterdag 13 september start grote Clubactie

Zaterdag is het weer zover!

Want op zaterdag 13 september gaat de grote Clubactie van start. Dan gaan er weer veel leden op stap om loten te verkopen voor de Grote Clubactie.

Ook dit jaar zullen de loten verkocht worden per automatische incasso. Met onze deelname aan de loterij van de Grote Clubactie steunen wij Hockeyvereniging Myra.  Een lot kost € 3,-. Hiervan is maar liefst  € 2,40 voor MYRA.

Myra bestaat dit jaar 60 jaar. Daarom hopen we dit jaar op een geweldig resultaat.
We gaan proberen € 6000,00 op te halen . Dat zijn 2500 loten .
Vorig jaar zijn er 2011 loten verkocht dus dat moet lukken in ons jubileumjaar.

Als je bedenkt dat er ± 350 kinderen mee kunnen gaan doen moet dit toch gaan lukken!

Deze week zijn wij in het clubhuis of op de parkeerplaats om de boekjes uit te delen.

Help je coach/begeleider eraan te herinneren dat de boekjes opgehaald kunnen worden, want je kunt zaterdag meteen beginnen. Anders zijn kinderen van andere verenigingen je voor. De bijbehorende brief kunnen de ouders van de website downloaden.

In de bestuursvergadering wordt nog besloten wat het doel van de Grote Clubactie dit jaar gaat worden.

We houden jullie via de website op de hoogte. Dus houdt de website in de gaten!!

Voor de kopers zijn er mooie prijzen te winnen o.a. een reischeque voor een vakantie, een cadeaubon voor een fiets of een driedaagse Mini cruise.
Met als Hoofdprijs € 100.000,= of een Volkswagen Up!!

Maar we hebben voor jullie ook weer leuke prijsjes!

Er zijn 3 extra prijzen voor de leden die de meeste loten verkopen!!!

Óók het team dat gemiddeld de meeste loten verkoopt krijgt een teamuitje, doe dus allemaal mee!

Elke verkoper die 20 loten verkoopt, ontvangt van de Grote Clubachtie in elk geval een gratis entreekaart voor Duinrell, Slagharen of Bobbejaanland.

Namens de Grote Clubactiecommissie

Corrie van der Toorn