Bestuur Sep

Jubileumreceptie HV MYRA

Aan alle leden, oud-leden, ouders, verzorgers van leden en vrijwilligers,

Zoals inmiddels iedereen weet bestaat H.V. Myra dit jaar 60 jaar. Natuurlijk zullen wij dit niet ongemerkt voorbij laten gaan en zullen er allerlei feestelijke activiteiten worden georganiseerd.
Wij starten het jubileumjaar met een receptie op vrijdag 19 september 2014 van 16.00 uur tot 19.00 uur.

Wij nodigen iedereen van harte uit om met elkaar een toost uit te brengen op de toekomst van onze hockeyclub. Op deze middag zullen wij elkaar in ons mooie clubhuis treffen en gezellig praten over het verleden en onze toekomst.

Tevens is dit een heel mooi moment om het Myra jubileummagazine aan te bieden, eerst formeel aan de voorzitter en daarna aan onze  Myra leden (en natuurlijk aan onze oud-leden). Tevens viert onze G-Hockey afdeling haar 15 jarig bestaan, vol enthousiasme en één van de grootste van Nederland.
Wij hopen jullie allen in groten getale en in goede gezondheid aan te treffen in ons clubhuis.

Wat: jubileumreceptie HV MYRA
Wanneer: vrijdag 19 september